CIGG


Hej hej!Jag har precis tränat och duschat.
Gud vilken bra kondition jag fått :O , helt galet!
Ska sitta vid datorn lite och sen läsa.
Men det skulle jag inte skriva om nu.



När jag slutade röka så har jag blivit beroende av socker!
Helt galet, jag äter godis, kakor och allt sånt där.
Och när vi inte har något hemma och jag inte har pengar till godis,
då äter jag sirap eller honung :O . Jag blir skit arg om jag inte får socker!
Jag har fått tillbaka min ilska. Jag kan inte hantera den längre.
Jag slår sönder saker, kastar saker, slår sönder allt i in väg.
Så jag har faktist börjat röka igen, yes så är det faktist!
Jag orkar inte med att vara desperat efter socker hela tiden,
få såna utbrott och inte kunna hantera min ilska.
Det skadar andra människor och mig själv.
För jag kan slå andra och kasta saker på dom.
Och det är stor risk att jag skär mig när jag blir sådär arg.
Det är  nte skönt att få så mkt ilska i mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh