HELGEN


Hej hej! Harf inte hunnit skriva blogg i helgen :P .
Jag har ju haft fullt upp både natt och dag xD .
Har knappt hunnit sova ju ;O . heheh!
Igår hade vi jätte trevligt på dopet :) .
Jag fick stå där framme med prästen och dom,
eftersom jag är gudmor :) .
Sen på kvällen drog jag och några till Lokalen.
Vi lira left 4 dead 2 och Rock band :D .
SJukt roligt var det! Sen senare på typ natten,
så träffade jag min älskling Tim :D , hihi :D .
Så var jag och massa uppe hela natten typ xD ,
Och i morse åkte Stokcholmarna hem :( .
Men jag drar dit snart igen :D .
Och Morfar å hans brud åkte också hem idag.
Vi har gjort så jävla mkt roligt xD .
Mkt bad, sola, springa vattenspridare, badminton,
spelat kort, umgåts med all släkt, ätit fina å stora middagar,
spelat fotboll, handlat, cyklat och massa massa mer!

Och nu idag så har jag bara chillat xD .
Solat en massa och fixat med alla bilder från helgen.
Ska väl fortsätta sola och sånt nu ;P .
Känns konstigt att vara ledig :P . Fick ju sommarlov idag.
Jag saknarf dom på dagiset :( .
Skriver om det ikväll om jag hinner (A) .
Jag e en upptagen brud (A) ;) .
PUSS!

LITE BLANDADE BILDER FRÅN HELGEN.
Lägger bara in några st, har så jävla många!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh