LÄGGNING


Ursäkt men jag kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite :O .
Jag har snackat med en kille ett bra tag, träffat honom och sånt.
Så sms:ade vi lite och så sa jag att jag var inne på www.Qruiser.com .
Så fråga han vad fan jaag gör inne på den sidan,
Eftersom det är såna som är bi, transexuella, bög och sånt .
Jag skrev att jag var bisexuell, och han svara med någe surt.
Jag fråga fall han var sur över något och jag fick svaret:
Jag tyckker att det är vidrigt att någon dras till det andra könet,
Det är något fel på en om man gör det .
Du borde se över din läggning och komma till rätta.

När man dras till det andra könet såå har man någon hjärnskada.
Jag vart faktist chockad, har aldrig träffat på någon som känner så.
Jag vart så JÄVLA förbannad, sur, arg och allt det där.
Jag viste inte vart jag skulle ta vägen :O  . . .
Jovisst man får tycka så om man vill och man ska säga vad man tycker.
Men man ska vissa respekt för andra och inte kasta skit.
Det finns en gräns och han gick KLART över gränsen,
när han börja säga att det var något fel på mig.

Jovisst jag har skrivit ut massa rasistiska texter på min blogg.
Men jag har aldrig skrivit det till någon person,
här väljer man själv om man vill läsa det eller inte.
Men skriver inte till nån jävla neger att den inte är lika värd som mig och sånt.
Jag  vissar respekt och hackar inte på folk.
Och han var 26 år som skrev det där till mig :O ,
26 år :O , herregud. Den människan kan inte må bra.
ne fyfan vad arg jag är, måste lugna mig med en cigg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh