NAGLAR OCH SKOR


Hej hej! Vaknade sen idag, vid 11 ^^  .
Har försökt sola lite men solen gick i moln hela tiden :P .
Så jag har suttit och fixat med mina naglar :) .
Sjukt snygga blev dom ! ( se bilden ) .
Det tog väl ett ganska långt tag att bli klar ^^ .
Min tidning från Halens har kommit idag!
Hittade sjukt fina jeans, tunikor, kavaj och skor där.
Jag blev SJUKT kär i ett par leopard platå skor! ( se bilden ) .
Jag MÅSTE bara köpa dom :D . Se fall dom finns kvar sen,
när jag fått min lön :) . Tänkte beställa lite kläder också.
Dom har faktist MKT snygga kläder där.
www.halens.se
Men men, vi hörs väl ikväll eller något sånt :) ,.
PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh