TISDAG


Idag blev jag väckt klockan 11:00 av Mathilda!
Hon fråga fall jag skulle med till Nora och äta glass.
Jag sa ja och hon sa att hon skulle komm om 10 min :O .
DAAAAAH, jag fick stressa som fan :O .
Det var jag, Mormor, Jossan, Mathila och ALice som åkte!
Det var sjukt varmt! Och det var cp god glass xD .
Vi gick ner i det sköna vattnet och svalka oss:P .
Sen mot eftermiddagen blev det ÅSKA som fan!
SÅ man kunde inte sitta vid datorn på sjukt många timmar!
Så har jag handlat lite mys till på kvällen ;D .
Och på kvällen var det allsång på skansen och morden i midsomer.
DAAAAARIN var ju med på allsång på skansen :D .
Fyfan vad jag saknar honom :O . Hn e så sjukt bra!
Jag kan inte sluta le när jag ser honom ^^ .
PUSS!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh