TORSDAG


Hej hej! Idag sov jag gabske länge, till 11:00 :O .
Jag och Jossan drog med bussen 11:55 till Marieberg!
Jag köpte en ny mobil! Och ett par jeans :P .
Jag är sjukt nöjd med mobilen :) , thihi otroligt ;D .
Har precis beställt ett minneskort till den,
glömmde köpa det xD HAHAHHAHAHA!
Fyfan vad det grnar idag asså :O .
Ska bli mys här ikväll, macka och te å tv :) .
Ska pilla på min mobil såklart också ;D .
PUSS PUSS!







Har SKIT svårt för att hitta jeans i min storlek!
ALla är allt förstora. Passar dom i midjan så passar dom ej på benen.
Och tvärt om! Dom här passa perfekt i midjan men förstora i låren å smalbenen.
MEN DET SKITER JAG I NU. Jag har inga jeans och var tvungen att köpa dom nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh