FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG


FREDAG

I fredags var jag på prkatiken 8 till 13:25 . Sjukt slönt :) .
Lekte med barnen som vanligt, men var inte ute idag.
Efter praktiken fixade jag en massa hemma.
Sen drog jag till min älskling och jag sov där!

LÖRDAG

I lördags var jag med älskling i lokalen hela dagen och kvällen.
Jossan var där med så vi spelade left 4 dead 2 och rock band!
fast jag sov hemma inatt, kom väl hem vid 11 :) .

SÖNDAG

I söndags sov jag länge, vill 12 :O hehehe.
Då kollade jag tv, badade, städa rummet, laga mat.
Sen vid 4 drog jag till min älskling. Vi åkte och handla direkt.
Så fixade älskling en jättegod middag till mig och honom med tända ljus!
Jätte romantiskt :) . Räkor, bagueter, godis och sånt :) .
Vi hade en riktig mys kväll!


MÅNDAG

Igår var jag och älskling hemma, vi var sjuka :( .
Båda vakna med grymt ont i halsen, feber och huvudverk!
Så vi sov till 12 och då mådde vi bättre :) . Vi kollade film å hade mysigt.
Sen drog vi till lokalen och var där halva dagen och på kvällen :) .
Vi spelade och drog och åt på MAX :) .
Sen på kvällen skjutsa älskling hem mig :) .



ÄLSKLING I LOKALEN :) .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh