MÅNDAG


Hej hej! Idag var det första dagen på min APU.
Jag är ju på Lillåns förskola, så det är nära och bra!
Jag sov hos älskling igår till idag. Vi hade jätte mysigt.
Var på APU 8 till 16 idag, barnen är 1 till 5 år.
Det var faktist jätte roligt idag. Barnen är så nyfikna på mig.
Så jag har fått bra kontakt med alla barnen.
Vi pusslade, lekte mamma pappa barn, björnen sover,
massa hopp lekar, tåg lek och lite sånt.
Jag får inte vara sjuk eller skolka på 5 veckor nu :O .
SHiiit, kommer jag palla det?!

När jag kom hem så har jag lagat mat, batad,
kollat på andra avenyn, sovit 2 timmar.
Jag är sjukt trött, hoppas jag kan somna senare igen!
Vi hörs imorgon om jag hinner och kommer ihåg!
PUSS PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh