TISDAG OCH ONSDAG


TISDAG

I tisdags var jag hemma från praktiken, jag mådde inge bra =/ .
Så jag låg och kolla film hela dagen :O , drygt ^^ .
Sen drog jag till min älskling vid 5 :) .
Vi bakade jordnötsfuge men det gick inte så bra xD HAHAH.
Så vi vakade brownis istället :) . hihihi!
Sen kollade vi på film och sov ;D .

ONSDAG

Vaknade vid 7 men orka inte gå upp!!!!
Var så mysigt och varmt med älskling i sängen.
Men han gick upp vid 8, jag gick inte på praktiken idag.
Jag stanna hemma hos älskling, sov till 12 :O .
Sen satt jag vid datorn, kolla film och åt.
Sen kom älskling hem vid 2 och då var jag med honom.
Sen drog jag hem vid 3. Då drog jag till coop med Jossan.
Sen kolla vi film och hade mys med chips :) .
Sen hände det massa skit.....................
Drog till Lokalen och träffa älskling i 10 minuter sen drog han hem.
Har suttit och nördat left 4 dead 2 i Lokalen i 2 timmar nu!
Ska dra till bussen nu.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh