Plugg och Jobb

 
 Hej hej! Idag har jag bara pluggat, sökt en massa jobb, kollat tv och varit i skolan på möte.
Jag har även kollat runt en massa på riktiga distans skolor!
Jag vill ju gå på distans utan några fysiska möten.
Tänkte gå den här terminen på komvux och göra Engelska A , Svenska A och Matte B .
Jag tar alltså bort sammhällskunskapen för det var sjukt många fysiska träffar.
Och jag tror nog att jag lägger till psykologi :) .
Så i vår tänker jag gå på folkhögskola där det inte är några fysiska träffar alls.
 
Jag hoppas på att få ett jobb snart också :P .
På halv tid såklart! Har sökt en massa städ jobb idag.
Jag får hålla tummarna :) .
PUSS PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh