Helgen

 
Hej hej! I fredags drog jag, wille och jossan upp på stan och shoppa.
Jag fynda på myrorna, en kastrull, glas underlägg och en bunke.
Så luncha vi på stan också :) , sen hid 16:00 hämta Mathilda Alice.
Så på kvällen kollade jag och Wille skräckfilm.
Vid 00:00 kom älskling och banjo och kolla film med oss.
 
I lördags drog jag, älskling, wille, jossan och banjo till marieberg.
Där shoppa vi och luncha :D . Vi var väl där halva dagen.
Sen på kvällen åt vi räkmacka. Vi alla kollade även film hela kvällen.
 
Idag har jag och älskling handlat, gjort knäck, spelat kort och julstädat.
Banjo kom för en stund sen, älsköing och han spelar tv-spel nu.
Senare blur det film :) .
PUSS PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh