Hej

 
Hej hej! Idag har jag cyklat till apoteket och köpde en bröstpump.
Igår köpte vi ett babynest på blocket för 200 kr :D .
När älskling kom hem från jobbet åkte vi till Nobel och åt middag.
Vi åt vars en Räkcocktail och sen delade vi på en pizza med kräftstjärtar å skinka på :) .
Efter det hämta vi upp Wille och drog till systemet och handla.
Dom handla öl och jag köpte alkoholfritt vin och cider.
Så åkte vi till netto å mötte Jossan där vi handla vindruvor och melon.
Älskling och Wille drog till lokalen och Jossan och jag är hemma hos mig.
Vi har suttit på balkongen och druckit lite, nu ska vi kolla film.
Senare kommer Desse hit och då blir det kolla film :) .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh