Hovsta

 
Vid lunch idag cyklade jag till Hovsta! Där var Mathilda, Alice och Nathalie :) .
Jag lekte med dom hela dagen, åt jordgubbar och hade det gött :D .
Vid 17:00 kom älskling och hämta mig med bilen för jag orka inte cykla hem :P .
Vi åkte och handla varor till middagen, det blev räkmacka!
Sjukt gott var det. Ikväll blir det tv, film och mys med älskling :) .
 
Jag går in i v 24 idag förresten :) .
Äntligen börjar tiden gå snabbare!
Hon är en riktigt livlig liten tjej, hon sparkar jätte mkt och ofta.
Ibland sparkar hon världens karate spark så jag blir skrämd ^^ .
Det är så himla mysigt :) .
Jag längtar så himla mkt efter henne :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh