Ipad

 
Jag har nu haft min ipad mini i 6 månader.
Jag har då ipad mini utan 3G 
Vill jag använda internet utanför hemmet på den så delar jag genom mobilen.
Det funkar hur bra som helst.
Den kosta 3500 kr, jag köpte en extra försäkring till den.
Fall jag skulle tappa den, krossa glaset, bli fuktskador och sånt.
Tänkte skriva vad jag tycker om den!
 
Det är det bästa köpet jag någonsin gjort.
Den funkar som den ska, den är snabb, den har aldrig krånglat,
Den är enkel att lära sig, bra batteritid, väger inte så mkt, lagom storlek,
bra ljud, bra bild, bra färger, tar bra bilder.
 
 
Vad använder jag den till?

Jag hatar att sitta vid datorn, använder inte dator.
Innan plattan så surfa jag på mobilen.
Jag använder plattan till att:
 
Blogga
Läsa bloggar
Läsa tidningar
Kollar recept
Surfa på internet helt enkelt!
Spelar spel
Kollar film genom netflix
Kollar tv-program genom kanalernas hemsidor
 
 
Jag använder den varje dag, eftersom jag läser bloggar, läser tidningen å kollar film varje dag.
Därför passar en surfplattan bra för mig :) .
Jag har alltid med mig min platta vart jag än går ^^ .
Enkel att ta med eftersom jag har bra skydd på den.
Så vill man ha en surfplattan som fungerar och som är bra så köp en ipad mini!
 
 
Som ni ser på bilderna så har jag en egen "sida" till Alice där hon har sina spel.
Och Alice lärde sig hur snabbt som helst att använda surfplattan.
Hon vet exakt vart hon ska trycka! 
Jag har lösenord på den så varje gång man laddar ner/köper en app så behöver man mitt lösenord.
Även om man är inne i ett spel och det finns saker som kostar riktiga pengar,
så behöver man mitt lösenord. Så det är skit bra :D .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh