Midsommar

 
Min första midsommar på länge som jag inte druckit alkohol!
Men jag hade super kul ändå :) . Vi var i Hovsta mellan 15:00 å 21:00 .
Vi åt midsommar mat, spela kubb, lekte med fotbollen, drack och hade det trevligt.
Det var jag, Älskling, Jossan, Desse, Emelie, Sussie, Sara, Rasmus, Alex, Bassi,
Ponta, Banjo, Wille, Jonas och Tommy. 
Emelie grans kom på besök med Wilmer också.
Det var sjukt kul att träffa henne, det var jätte länge sen!
Kul att träffa hennes unge också, super gullig :) .
Jag längtar tills våran unge kommer ut!!!
 
Vid 21:00 drog vi till Lokalen där festen fortsatte :) .
Det blev att dricka, dansa, snacka, lyssna musik, kolla roliga klipp och sånt :) .
Vi åt även jordgubbar med grädde och socker, sjukt gott!!!
Vid 02:00 gick jag och älskling hem, jobbigt som fan för jag hade foglossning.
Var även sjukt hungrig ^^ . Tog en knäckemacka när jag kom hem.
Jag la mig och sov vid 03:00 . Älskling var uppe tills han nyktra till :) .
Det vart en rolig och lyckad midsommar.
Skönt att inte vara bakis :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh