Gravid-cravings

 

Gravid-cravings

Saker jag blivit extra sugen på när jag blev gravid.
Det är knäckebröd, grönsaker och karameller.
 
Mest morötter, jag vet inte hur mkt morötter jag ätit sen jag blev gravid.
Det är hur mkt som helst. Jag hade med mig morötter vart jag än gick.
Lämnade inte lägenheten utan att skala morötter och lägga i en påse.
Det gick väl över för 1 månad sen ungefär.
 
Knäckebröd har jag levt på sen jag blev gravid.
Det var det ända jag kunde äta i början av graviditeten.
Åt det till frukost, lunch, middag, kvälls mål.
Jag äter fortfarande en massa knäckebröd.
Med smör och tomat eller gurka på.
 
Karameller har jag väl inte vräkt i mig, men har blivit sjukt sugen på det ofta.
Man kan ju inte äta godis varje dag ju :P .
Har blivit sugen på sura och lakrits karameller.
 
Grönsaker har jag varit sugen på. Har ätit en massa olika sallader.
Med majs, gurka och tomat oftast. Sås till det har varit gräddfil med ketchup i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh