Kejsarsnitt

 
Min kejsarsnitt upplevelse har bara varit possitiv.
Eller ja det enda negativa är att jag förlora en massa blod.
Men resten har varit bra. Bedövning, operation, efteråt.
Det vart väl jobbigt att jag vart förkyld direkt efter snittet.
Så det gjorde ju ont när jag hosta.
Annars har jag inte lidit av smärta.
Jag kom igång tidigt med promenader och trapper var inget problem att gå i.
 
Läkningen har gått jätte bra, ingen infektion eller något sånt.
Det ser jätte fint ut :) . Dom häftade ihop snittet som ni ser.
Och själva häftena tog barnmorskan bort för ungefär en vecka sen.
 
Jag har tappat känseln på ett litet område på magen vid snittet.
Den känseln kan komma tillbaka om ett år ungefär.
Jag har inte tappat känseln helt men jag har mindre känsel där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh