Amning Och Vikt

 
Amning
 
Jag ammar inte, jag ville såklart amma men pga mina mediciner så får jag inte det.
Jag fick veta det precis efter kejsarsnittet, vilket var jobbigt tyckte jag.
Roxy sökte sig hela tiden efter mitt bröst och jag kände mig värdelös som inte kan amma henne.
Fast den känslan har gått över nu. Hon äter istället mjölkersättning.
Och det går hur bra som helst :) , lätt och enkelt.
Vi använder märket Hipp på mjölkersättning.
 
 
 
Vikt
 
Hittills har jag gått ner ungefär 9,6 kg och jag går ner mer i vikt varje dag.
Vägde 76 kg den 10:e oktober så jag kanske vägde mellan 76,5 och 77 innan kejsarsnittet.
 Idag vägde jag 66,9 kg , vägde 59 kg innan graviditeten.
Jag längtar tills magmusklerna drar ihop sig igen :D .
 
 
(Har massa tejp kladd på magen från kejsarsnittet)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Grattis till föräldraskapet! :)
Kan du inte berätta lite hur allt gick till, asså om ni försökte länge och planerade eller om det bara blev så osv. Skulle vara kul att veta nu när man följt graviditeten och tjejen kommit ut:))
Lycka till med allt!

2013-10-26 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh