Önske inlägg

 
Tänkte berätta lite om innan graviditeten.
Fall graviditeten var planerad och sånt.
 
 
Graviditeten var planerad. Jag har alltid velat ha barn!
Fast har velat möta den rätta först, ha egen lägenhet och ha en inkomst.
Jag och älskling flyttade in i en 3:a pga att vi båda ville ha barn så småningom om.
Det var i oktober förra året som vi pratade och älskling kände sig redo för barn.
Jag slutade med P-piller i oktober och vi hade sex som vanligt.
Det var väldigt jobbigt för mig när jag gjorde graviditetstest och det var negativt.
Vi köpte ägglossningstest och börja använda dom.
Negativt på graviditetstesten i november, December och Januari.
Vilket var sjukt jobbigt psykiskt för mig, jag kände mig värdelös!
Och den 14:e februari ville jag bara dö, trodde inte att jag kunde bli gravid.
Var så deprimerad och ville bara bort.
Älskling och jag hade ätit middag och vi kollade på film.
Han skulle åka och handla lite mys till oss.
Han åkte iväg och det slog slint i huvudet på mig.
Jag skar mig på handleden så det sippra blod.
När älskling kom hem satt jag på badrums golvet och bara stirra.
Blodet rann och det sluta inte blöda.
Älskling tog en handduk och linda runt handleden och tog mig till bilen.
Vi åkte till akuten och jag fick sy handleden.
Dagen efter tog jag ett graviditetstest och jag var gravid.
Jag vart så jävla lycklig, vi vart så jävla lyckliga :) .
Jag bestämde mig för att aldrig mer skada mig själv.
 
Så det tog väl ungefär 4 månader för mig att bli gravid.
Det var jobbiga 4 månader för oss eller mest för mig.
Min mens var försenad varje månad och då fick man förhoppningar att man var gravid.
Vilket krossades när jag gjorde graviditetstest.
Men men, tillslut kom plusset och vi vart lyckligast i världen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh