Graviditeten

 
Idag är det exakt 3 veckor kvar till kejsarsnitt :) .
Inte alls lång tid kvar! Går in i v 37 imorgon.
Nu i slutet går tiden så sakta :P .
Jag känner mig galet tung, trött och seg om dagarna.
Jag har även sjukt ont i svanken, det gör mer ont för varje dag!
Jag försöker att inte ta citodon mot smärtan, men ibland måste jag.
 
Alla bebis saker är inhandlade förutom nappar och salvor.
Älskling och jag har fått en massa kläder av Mathilda.
Så nu är Roxys byrå full med kläder :) , det känns bra!
Mamma har sytt klart gardinerna till Roxys rum också.
Dom vart jätte fina! Älskling och jag har köpt persienner till hennes rum också.
Nu är det bara att vänta :D .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh