Hej

 
Hej hej! Igår var älskling och jag hos hans föräldrar.
Vi åt kantarell smörgås och äppelpaj.
Efter det storhandla vi mat och sen fixa jag i Roxys rum.
Fixade gardinerna, städa, plocka upp lite saker och la på rätt ställe.
På kvällen blev det att ta det lugnt och mysa framför tvn.
 
 
Igår beställde älskling en ny mobil och mobilskal till mig.
Det blev en htc one x, 2 mobilskal och skärmskydd.
Kommer väl få den i veckan, på onsdag hoppas jag :) .
Har haft min nuvarande mobil i 2 år och 2 månader.
Det är såklart också en htc, htc incredible s.
Den mobilen har varit jävligt bra och framförallt sjukt tålig!
 
 
Idag är det 2 veckor kvar till kejsarsnitt och jag går in i v 38 imorgon.
Snart är det dax :D , längtar så otroligt mkt!
Vill att graviditeten ska vara över ^^ .
Det börjar bli jobbigt med tyngden, fogglossningen, tröttheten.
(en bild på en av mina amnings bh:ar på bild längre ner)
Jag är sjukt nöjd över den, snygg och skön!
 
 
Idag är jag hundvakt som vanligt :) .
Mathilda går ju i skolan och Robert jobbar.
Så hundarna är hos mig om dagarna.
Såg en överkörd igelkott i morse när jag kissade hundarna.
Se själva på bilden xD . Blir att chilla idag, gå en promenad med hundarna.
Sen får jag se vad jag hittar på när älskling kommer hem från jobbet :) .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad gott det såg ut!

2013-10-08 @ 14:42:03
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh