Igår

 
Igår var jag ute på promenad med Jossan, lekte med Roxanna, laga mat, diska, städa, baka.
Så umgicks jag med min älskling såklart, när han kom hem från jobbet. 
Frukost: 2 kokta ägg och ett glas mjölk
Lunch: Tonfisksås
Middag: Stekt lax med gurka och majs
 
Förresten, jag har gått på dieten i 31 dagar, resultat:
6,5 cm runt magen
3,3 kg
Det känns sjukt bra :D , hihi!
Jag ska ju egentligen inte väga mindre, därför jag inte går ner så mkt i vikt.
Jag väger mindre än innan jag blev gravid.
 
Roxanna:
Glömde nämna att hon kan vara jobbig ibland, hon jävlas ibland ^^ .
Det händer oftast när vi stör hennes rutiner.
Att vi åker någonstans och hon sover vid fel tillfälle eller inte somnar när hon ska.
Att hon blir väckt för tidigt exempel av dörrklockan.
Då blir hon rätt gnällig! 
Just nu sover hon och då passar jag på att blogga, lägga in bilder från kameran,
Spela hay day på surfplattan, kolla serie.
 
 
Nya bilder på tatueringen kommer längre ner, den är snart läkt :)
Ja jag vet att mina ärr fortfarande syns lite, jag bryr mig inte.
Jag tatuerade den inte för att täcka mina ärr.
Jag trivs med mina ärr, dom är en del av mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh