Resultat

 
Lite resultat från stenåldersdieten efter 3 veckor:
3,5 cm mindre på magen
Och så har jag gått ner 3 kg
 
Den här dieten tröttnar man inte på och det finns mkt gott man kan äta.
Man kan äta mkt och äta sig mätt :D . 
Jag kommer fortsätta med dieten, kanske alltid kommer äta såhär!
Godis, chips och skräpmat suget finns inte.
Jovisst man kan bli sugen ibland, men det är inte det starka suget.
Och jag har inte det suget varje dag, kanske en gång i veckan typ.
Jag blir riktigt sugen på rotmos eller blodpudding ibland ^^ .
Jag har haft 2 dagar som jag ätit annat. Det var på nyår och när det var en fotbolls match.
Nyår så åt jag dieten hela dagen förutom på kvällen då åt jag vanlig middag och chips.
Fotbolls dagen åt jag dieten och sen på kvällen åt jag chips och godis.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh