FREDAG


Hej hej :) , var på praktiken idag till 15:20 faktist!
Glömmde bort tiden .$ hahah. Kuligt som vanligt idag :) .
EFter praktiken drog jag till coop och väntade på Jossan :P .
Hon kom ditt och vi drog till solariumet i Lillån :) .
Jag klara inte av att sola :$ , jag fick världens panik :( .
Börja stört grinna och skaka =( ... Fyfan asså :O . aldriig mer :P .
så stört regna det när vi skulle hem och vi missa bussen precis.
Så jossan skjutsa mig på cyklen lite och så sprang jag lite xD .
Kom hem och åt mat, fredagsmys och nu ligger jag här xD .
Ikväll ska jag på bio med Krille :) ( storasyrrans pojkväns jobbarkompis )
HAHAHHA! . Ska bli trevligt, vi ska se "en galen natt" .
Hörs efter bion ;) .
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh