FREDAG

Hej hej :) , somnade vid 23:00 igår natt :O .
Jag har sovit 11 timmar inatt! , alldeles för länge!!!!!
Har varit i Ånaboda och grillat med mamma, pappa, Mathilda och Robert :D .
Det var najs najs :D . Sen åkte vi hem till dom och fikade :) .
Marknadsnougat, mums ;) . När jag kom hem tränade jag (A) .
Hehe, på crosstrainern och sittups :D , var tvungen (A) .
Efter det tog jag ett skönt bad och hade det najs :D .
Sen städade jag mitt rum, badrummet och hallen :P .
Så har jag hjälpt mamma med påskmat och lite sånt.
Ska snart åka till coop med syrran och handla lite.
Ikväll blir det fredagsmys, film och träning såklart ;D .
PUSS!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh