Lite onödig skrivande xD .


Föresten, jag har börjat snusa istället för att röka ^^ .
Började för 2 dagar sen typ ;P , och jag älskar det!
Haha, snusar Catch med mentol smak :) .
Mkt bättre än att röka faktist ^^ , slipper gå ut hela tiden.
Och slipper lukta gammal askkopp ju ;P .
HAHAHAHH ;) .





Och en sak till här får ni en bild på bandet vi träffa igår :) .
"Smash into pieces" heter dom :D , sjukt snygga ju :P .
Och ena i bandet träffa jag för 2 år sen faktist :O .
Var i hans replokal och han och hans kompis spela gitarr för oss.
SJukt mysigt var det, så såg jag nu att han e med i bandet xD .





http://www.youtube.com/watch?v=fqG1cSjGzTo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh