LÖRDAG


Hej hej :) , jag somnade 3 inatt och vaknade av morsan imorse vid 7 :O .
Sen somnade jag om och vaknade vid 8 igen :O .
Så låg jag och försökte sova men kunde inte eftersom mamma snacka så mkt!
SÅ jag gick upp tillslut vid 9 och åt frukost ^^ .
Så satt jag vid datorn och kolla tv :P . Sen drog jag å pappa till coop.
Vi cyklade faktistg :D , thihihi! Handla massa skit ^^ .
Sen fick jag cp ryck och drog till stan och köpte en väska :O .
(den på bilden där nere)
Sen så har jag umgåts med Jonas och Tessan, för dom kom idag :D .
Vi satt på baksidan i solen och drack vin :) .
Mums, vitt vin är det godaste som finns ;) , hehehehh !
Så har jag lagat en massa mat, och ikväll åt vi taco :D .
Så har vi suttit och snackat en massa :) .
Har nyss gjort mina sittups faktist, tänkta gå ut och gå en långpromenad!
För om jag sätter mig och kollar tv så kommer jag somna!
PUSS PUSS!


DAGENS "OUTFIT"




VÄSKAN SOM JAG KÖPTE  ( liten och bra :D  )




VITT VIN I SOLEN ÄR BÄST :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh