MÅNDAG


Hej hej :) . Idag var jag hemma faktist :O .
Så jävla jobbigt nu med hundarna, har ätit tabletter i en vecka nu.
Börjar känna mig dålig ändå av dom, täpper till vid ögonen typ och gör ont.
Och täpper till i näsan och känner mig SJUKT trött i kroppen :( .
Har i alla fall suttit vid datorn, spelat tv-spel och gott promenad idag.
Bakat äppelpaj också :D , sjukt gott! Mathilda, Robert och bebisen kom idag.
Dom skulle hämta hundarna, så stanna dom och åt mat med oss :D .
Jag mår bättre nu, och kommer väl känna mig ännu bättre imorgon ;) .
Jag ska väl träna nu och fixa lite med mobilen ^^ .
Sen kommer brorsan med massa nya filmer som vi ska kolla på ;) .

BYTA FRÅN HALEBOP TILL TELIA!

Jaa, nu ska jag faktist byta till Telia :$ :( , lite sorligt!
Jag har haft Halebop i hela mitt liv! Kommer ju sakna det ju :$ .
Men det vart ju så dyrt eftersom jag sms:ar 6 tusen sms varje månad,
och är inne på internet varje dag! Så på ett år blir det : 7355 kr :O .
Sjukt mkt ju! Och med Telia är det sjukt mkt billigare.
Man betalar 1000 kr så får man gratis internet och sms i 1 år :O :D .
(max 5000 sms i månaden) (max 0,5 GB internet i månaden) .
Och det är ju sjukt mkt också :) . SÅ det blir bra för mig ju :) .
Och jag ringer ju aldrig xD , bara korta samtal som varar högst 2 minuter.
Så det här kommer bli skit bra :D . Jag får sim kortet på Onsdag :) .
PUSS!


(och nää det e inte sår på armarna det är gamla ärr)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh