ONSDAG


Hej hej, idag tog jag mig upp och drog till praktiken i alla fall.
Fast jag fick FAN ingen sömn inatt :( , jag somnar, vaknar, somnar vaknar.
Så håller det på så hela natten. Och så drömmer jag mardrömmar,
om äcklet förstås :( . Du har förstört mitt liv din jävel!
Skönt att få träffa ungarna i alla fall, dom e bäst som vanligt :) .
Efter praktiken tränade jag låren/benen :D , hehe ;) .
Sen satt jag vid datorn, åt mat, 40 minuter fort promenad :) .
Sen har jag spelat tv-spel och kollat på Andra avenyn :D .
Ska väl göra mina sittups nu och lägga mig och kolla på tv och läsa.
PUSS PUSS!

Sommaren 2008, Jag, Cornelia, Cecilia och Jossan <3 .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh