ONSDAG


Hej hej :) , idag var jag på praktiken till 13:15 :$ .
Jaf drog tidigare för jag ville hem och fixa massa saker :P .
Jag drog till coop och tog ut pengar till sprit (A) .
Sen läste jag alla jävla bloggar som jag inte läst på npgra dagar.
Sen åt jag mat och åkte upp på stan med Jossan :) .
Vi gick till Telia affären och fixade Telia till mig (A) .
För det jag fixade på internet kom ju aldrig :O .
Sen kollade vi runt och jossan handlade lite.
Vi var hemma vid 8 och då drog vi till coop direkt och handla lite.
Och nu sitter jag här :P . Är sjuktt rött faktist xD .
Ska läsa nu och sen tv kanske :P .
PUSS!


Såg en rolig sak på efterlyst, det e inte jag faktist :P .
Dom i familjen trodde det xD . Hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh