ONSDAG


PRAKTIKEN


Hej hej :) , idag var jag på praktiken till 15:15 .
Var sjukt roligt på dagiset idag :D Ungarna var sjukt busiga idag.
Och skit glada :D , vi skratta så vi skrek idag ^^ .
Och jag fick en massa kärlek av dom ^^ .
Dom har gjort så jag är sjukt glad och alldeles lycklig :D .
Utan er hade jag inte vart här idag :O <3 .

EFTER PRAKTIKEN

När jag kom hem kollade jag i tidningen jag fått på posten.
Från www.halens.se :) , sjukt snygga kläder, skor, väskor ochh sånt där :D .
Sen drog jag och mamma till stan och köpte present.
Och så köpte jag en boll, som jag måste ha när jag börjar skolan.
Måste ha något att hålla på med ^^ , och köpte hello kitty skriv häfte.
Så drog vi till tommy och mata katterna :P , sen handla vi mat.
När jag kom hem så kolla jag på efterlyst, och nu ska jag träna :D .
Sen måste jag kolla andra avenyn ppå datorn ;P .
PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh