Sommar


I sommar har jag och Jossan bestämt oss för att "resa" mkt ^^ .
Åka bort från Örebro!!! För här kan man inte stanna hela sommarlovet!
Vi ska i alla fall åka till: Stockholm (massa gånger) , skåne med Stockholmarna,
Sunne vattenpark (ett MÅSTE) , otterberget, Uppsla (på konsert) .
SKa förståss sommarjobba också ;) . Massa fester och skoj ska det bli!
Vi ska på rixfm i Stockholm och rockklassiker festivalar och sånt ;) .
Stannar man i Örebro för länge så blir man depremerad ;) .


GAMMLA BILDER FRÅN SOMMAREN 08 <3 .


Emelie och jag reste till Stockholm själva ;D <3 .




Emelie och jag sov NÄSTAN i tält ^^ HAHAH <3 .



Jag gjorde min första piercing (A) <3 .






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka gamla bilder, haha!

Just ja, Stockholm, Bikbok med typ ett rosa rum.

Sen när vi tältade, hahahha!! :D Minnen!



<3

2010-04-17 @ 07:51:40
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: SajmoneH

Hahahah, ja det va ju bäst ;D <3 <3 .

2010-04-17 @ 22:06:56
URL: http://sajmoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh