SÖNDAG


Hej hej :) , idag blev jag och Cornelia väckta av hennes pappa :P .
(Cornelia och jag sov i samma säng) ;P .
Hennes bror hade fölorat innebandymatchen så dom skulle hem xD .
Så hon packa väskan sen åkte dom hem till Stockhlm igen.
Så jag satte mig vid datorn och åt en macka.
Sen drog jag, mamma, pappa och Jossan och vandrade :) .
Vi hämtade hundarna hos Mathilda först ;D .
Sjukt roligt va det, och sjukt fint i naruren :D .
Massa fina forsar, vattenfall och sånt :) .
Vi gick i några timmar typ, sjukt skönt i det fina vädret :D .
När jag kom hem så lagade jag mat, sen bakade jag rulltårta xD .
Och nu har jag suttit vid datorn och nördat och tränat förstås :D .
Ska väl ta ett bad nu och sen kolla tv och läsa lite =) .
PUSS PUSS!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh