SÖNDAG


Tja tja bitches ;) . Somnade sjukt sent igår natt med :O .
Var sjuk trött men kunde inte sova, så 2 på natten börja jag riva tapeter ^^ .
Jag e galen jag vet ;) . Så väckte Jonas mig vid 9 imorse :O .
Så drog jag, jossan, tessan och jonas till Mathilda, Robban och bebisen.
Vi fikade och kollade såklart på bebisen, jonas och tessan har inte sätt henne förut.
Det var trevligt, sen åkte Jonas och Tessan hem till Stockholm.
Och jag och Jossan drog till stan och shoppa :D . Köpte hårspray och hårspännen.
Sen var vi hemma vid 4 och då åt vi mat. Sen rev jag papeter :) .
Sen har jag badat och haft det gött :D . Ska spela tv-spel nu.
Sen blir det mysa med syrran ikväll :) . praktik imorgon!!!
PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh