SÖNDAG


Tja tja ;D . Fan vilket underbart väder det vart idag :O .
Det är verkligen vår ju! Sjukt skönt :D .
Drog till brorsan idag och mata hans katter och plantera.
Med mamma och pappa ;P , så satt vi ute och fikade där :) .
När jag kom hem så sov jag faktist 2 timmar xD Hahah!
När jag vakna åt jag lite sen drog jag och Jossan ut.
Gick på promenat i solen och satte oss på en filt å åt marknadsnougat.
Jätte härligt i solen :D , haha precis vid järnvägen också ;) .
Har precis lagat mat och ätit lite :) .
Ska träna nu sen ska jag ta ett skönt bad :D
Senare ikvll ska jag träffa Patrik :) <3 .
PUSS!


DAGENS OUTFIT TYP ^^ .





BRORSANS HUS :)





Picknick ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh