TISDAG


Hej hej, idagens var jag hemma från praktiken...
Kunde inte sova inatt och har mått illa och ont i huvuudet idag.
Har väl inte gjort så mkt idag, bara spelat tv-spel och suttit vid datorn.
Har kollat på skräckfilm med pappa idag, och sen igen när syrran kom.
Så har sätt den skräckfilmen 3 gånger nu xD , hahah!
Nu i ikväll så har jag kollat på film : 2012 , sjukt bra var den :O .
Jävligt lång, men det var spännande HELA tiden. Vart skit stressad ju xD .
Kunde fan inte sitta still xD hahahha. En av dom bästa filmerna jag sätt :) .
Får väl se fall jag kan sova inatt! Just ja, har hittat ett skit snyggt tyg :D .
Så imorgon ska jag sy en tubklänning :D , thihi ;) .
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh