TORSDAG


Hej hej :) , idag var jag på praktiken till 15:15 .
Sen kom mamma och hämta mig och vi hämta hennes cykel.
Sen åkte vi hem och hämta present så drog vi på kalas.
Min kusin Simon fyllde 11 :D , var där till typ 7 ^^ .
När vi kom hem så drog jag till coop och köpte snus :$ (A) .
Ska börja snusa istället för å röka :D , thihi :D
Catch Mentol snusar jag :) , lakrits fanns inte på coop :O .
I alla fall, sen badade jag och nu sitter jag här ^^ .
Måste göra mkina sittups och sen ligga och nörda vid datorn ;P .
PUSS!

JAG OCH ELLA FRÅN DAGISET :) <3 .
Har sjukt många bilder från dagiset, men vill inte lägga upp dom.
För det  känns lite elakt mot föräldrarna ^^ .
Men kan bjuda på den här bilden :) .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh