ONSDAG


PRAKTIKEN

Hej hej :) . Idag har jag vart på praktiken till 15:15 .
Fast jag kom försent idag :$ ;) , hehehhehe!
Underbart på dagiset som vanligt :) , jag behöver dom så mkt.
Dom är så underbara och ger så jävla mkt kärlek!
Jag mår så jävla bra av om, dom får mig att må bra :) .
Och jag saknar dom varje dag när jag gått hem :O .
Vill bara krama dom, mysa med dom, busa med dom ^^ .

EFTER PRKATIKEN

Efter praktiken så drog jag och mamma till stan.
Vi drog till tyg affären och köpte massa tyger.
Mamma ska sy ett lapptäcke till bebisen :D .
Och jag hittade massa fina kjoltyger som jag tänkte köpa :D .
Vi var väl hemma rätt sent, då grillade vi kött på baksidan :) .
Så jävla najs, och vi åt ute :D , varmt ju :O :D .
Sen har jag suttit här vid datorn och varit sjukt damp :O .
(mer om det längre ner) . Ska väl bada och träna ikväll.
Så blir dte att läsa och kolla tv!

DAMP

Fyfan vad jag hatar DIG, man sitter förfan inte och hittar på en sån sak.
Tror man det så är man sjuk i huvudet!
Jag har inte ens en anledning till att hitta på en sån sak ens :S .
Och du sitter och kallar mig dum i huvudet, allvarligt sjuk,
ska bli så skönt att slippa dig, att jag har psykiska problem som hittar på sånt.
Du sitter och hittar på massa saker till min mamma,
Att jag tar massa tabletter, att jag super mig full hela tiden,
Och massa såna saker :O , det är fan du som har psykiska problem :S .
Herregud människa, bete dig som en vuxen! .
Jag är fan mer mogen än vad du är. Och du är typ 30 år äldre än mig.
Du får mig att må så jävla dåligt psykiskt,
att inte bli trodd av en vuxen människa när man tar sig mod och berättar en sån allvarlig sak.
Det gör jävligt ont ska du veta! Och allt jag sakt till dig och berättat är sant.
SÖK HJÄLP FÖRIHELVETE :@ .
Jag har ändrat alla mina lösenord så nu kan inte HAN gå in och kolla mig längre.
Träffar jag dig eller er en dag, så vet ni vad som händer!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh