LÖRDAG

Hej hej, och glad påsk på er alla :D . Thihihi!
Fullt upp hela dagen idag. Gick upp tidigt idag också.
Hjälpte mamma med maten sen drog vi till Tommy och mata katterna.
När vi kom hem så fixa jag mig och sen fixa det sista med maten.
Sen kom allt folk och vi åt en riktig påskmiddag :) .
Gud så mätt jag vart :O , och påsk tårta till efterätt :P .
Sen drog jag, Jossan, Jonas och Tessan ut med hundarna.
LÅÅÅÅÅNG promenad gick vi i flera timmar :P .
SKönt väder som fan :O , sjukt varmt. Behöver ingen jacka :P .
Får se vad som händer ikväll, supa? (A) ;) . Vi får se!
PUSS!

SÅDÄR SER JAG UT IDAG :)








ROBERT VILL OCKSÅ VARA GRAVID ;)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh