FREDAG


Hej hej! Idag var jag i skolan hela dagen, thihi :D .
Vi hade faktist sjukt roligt idag :O :D hahah.
Först så spela jag frisbeegolf med 4 killar i klassen :) .
Vi hade sjukt jävla roligt, snacka sjukt mkt och sånt ;P .
Jag har fan lättar för att komma in i kill "gäng" än tjej "gäng" .
För tjejer är så himla konstiga :O , dom snacka bara skit :O :P .
I alla fall, sen kollade vi film och åt i klassrummet :D .
Så fick vi sluta 12:30 . Så jag drog till stan och hämta ut en bok till Jossan.
Sen bar det hemåt och sen drog jag och handla fredagsmys!
Så har jag haft fredagsmys med Jossan å kollat film :D .
Social dricka inatt? ;P hahah.
PUSS PUSS!






Jag test gick i mina nya sko idag när jag handla fredagsmys :) .
Fick väl lite ont i fötterna och dom var lite jobbiga att gå i .
Men tillslut gick det i alla fall :) , får väl träna mer i dom :P .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh