HEEEEEEEEEEEJ


Hej hej! Gud, jag har inte skrivit på sjukt länge nu ^^ .
Jag drog till Jönköping till Morfar i tisdags till Torsdags.
Mamma, jag och Jossan åkte dit. Och jag va sjuk alla dagar.
Inte roligt! Låg bara inne i sängen :( . Är fortfarande sjuk!
När vi kom till Örebro i Torsdags natt så drog jag direkt till Johan :) .
Så sov jag över där. Så drog jag hem idag vid 2 :P .
För jag mådde skit dåligt och han skulle på invigningen i Lokalen.
Jag har väl inte gjort ett skit idag typ ^^ .
Handlat, kollat tv, vilat, städat, haft kräft middag.
Fast äter inte kräftor xD hahah!
Har precis vaxat armarna xD HAHAHHA.
Det gjorde fan inte ont :P , jag är inte så känslig :P .
Ska kolla skräckfilm med syrran snart.

Ska försöka lägga in bilder imorgon om jag hinner.
Jag drar väl till Johan imorgon , soveer där så kommer inte skriva.
PUUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh