LÖRDAG


Hej hej! Jag sov hos Johan från igår till idag :) <3 .
Vaknade sjukt sent idag :O , klockan 13:00 !!!
Hade mys med Johan <3 sen vid 4 skjutsa han mig till farmor.
Hon fyller ju 75 år idag :) , så det var party!
Så drog jag och Jossan till stan och kollade på kungarfamiljen!
Såg dom faktist ^^ och tog lite bilder :) .
Vi åkte väl hem från farmor vid 9 eller 10 på kvällen.
Vi hade jätte roligt där :D . Thihih!
Sen sakna jag Johan så mkt att han fick åka till mig (A) .
Så träffades vi en stund bara, rökte och snacka :) .
Och nu ska jag kolla tv och se fall jag kan somna :P .
PUSS PUSS!







JAG TOG KORT MED MIN MOBIL KAMERA SÅ DET VART INTE SÅ BRA :P .
Och jag zoomade jag in så det vart en liten bild :P

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh