TISDAG


Hej hej! Jag han inte skriva blogg igår :P .
Jag var i skolan sen direkt till stan och shoppa,
sen direkt till min älskling så kom hem vid 12 .
Köpte bara en halsduk igår, sjukt snygg faktist!

Idag drog jag till skolan, tog en tidigare buss å köpte cigg :$ .
Ja jag har blivit SJUKT beroende, röker sjukt många om dagen nu...
Därför har jag bestämt mig för att trampa ner och sluta helt!
I alla fall, så var jag bara på 1 lektion idag, fick panik/damp ryck och drog.
Jag ringde i alla fall och sjukanmälde mig :) det e ju bra faktist!
Och ja jag fick världens ÅNGEST för jag skolka, sjukt jobbigt!
Har väl inte gjort så mkt idag, fixat naglarna, umgåts med Jossan,
suttit vid datorn, kollat tv (vi har fått nya kanaler, hehehe) .
Tänkte gå ut och gå, men vågar jag? Har blivit en fegis :( !
Imorgon MÅSTE jag gå hela dagen i skolan!
PUSS PUSS!



SÖÖÖÖT BILD PÅ MIN KISSIMURRA OCH CIGG :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh