TISDAG


Hej hej! Det vart en liten hel knäpp dag idag faktist!
Åkte till skolan men bussen var sen och körde fel,
så jag kom försent till skolan. Och när jag kom dit hade alla gått in.
Så jag hade ingen aning om vart jag skulle gå :O .
Och det var 3 timmar och 30 minuter tills nästa lektion skulle börja.
Så jag drog till Virgiska skolan och hälsade på Jossan och alla lärare.
Alla var hur glada som helst att se mig, alla pratade med mig och sånt.
Bosse och Mats satt jag med och pratade gamla minnen med :) .
Haha, tiden med dom lärarna var underbarast och roligast!
Men men, sen när jag skulle tillbaka till skolan så våga jag inte gå in....
Fick panik eller något. Så jag drog till stan igen där jag möte Jossan å Emelie.
Jag följde med henne på ett möte på skolan ;P .
Sen drog vi hemåt! Så jag skolka hela dagen :( .
Och jag har VÄRLDENS ångest över det nu! Känns sjukt jobbigt!

Övrigt idag då? Jo jag har lagat mat och sen somnade jag när jag ätit.
Hahaha. Sen har jag handlatg lite ;P . Haft lite mys (A) .
Alice och Mathilda har varit här en stund idag också :D
Har badat också, har precis skickat iväg en jobbansökan :D .
Sökte jobb som Barnpassare på ett tränings ställe ;P .
Dom lämnar barnen där minns dom tränar :D .
Det verkar ju perfekt för mig :) .
Ne nu ska jag lägga mig och läsa!
PUSS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh