TORSDAG


Hej hej! Gud vilken jobbig morgon jag fick!
Gick upp 06:55 och jag var sjukt jävla trött!
Så spö regna det ute och var sjukt kallt!
Och i stan i väntan på nästa buss,
när den kom så var den cp full så fick inte åka med :O .
Fick stå i spö regnet i 20 min till! SJUKT ÄCKLIGT JOBBIGT.
Så kom jag försent också! daaah .

Och en helt onödig dag i skolan .
Vi skulle göra en uppgift som vi fick i måndags.
Men jag hade förfan gjort den hemma redan :S .
Så jag fick sitta och glo i 1 timme.
Efter det så snacka vi bara massa skit.
Sen gick vi på hälsomässa som va heöt onödig!
Sen efter det drog jag hem, för jag ville inte leka lekar med dom i 3:an .
Herregud vilken jävla onödig dag!

Jag drog väl vid 11 och då åkte jag hem till min älskling :) .
Vi käkade och sen handlade vi lite godis.
Så åt vi det till film och båd två somnade xD .
Hahaha! Sen drog vi hem till mig en stund.
Och sen drog han hem :P .
Saknar honom redan! Thihi underbart att vara kär!

Jag har sjukt ont i huvudet!
Så jag måste orka iväg till coop :O .
så måst jag bada!
Är sjukt trött och ont i huvudet!
Vill bara lägga mig och dö :O .
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh