FREDAG/LÖRDAG


FREDAG

Idag vart det lite stress också xD . Jag vaknade och packade.
Skulle ju till Mathilda,Robban å Alice och sova hos dom med Jossan.
Så vi åkte till min praktik och hälsa på dom, men dom hade studiedag.
Så fröknarna var bara där :P . Så frågade om jobb tider :) .
Sen drog vi till stan och köpte dop kort och chips :) .
Så åt vi faktist på mcdonalds :O , en cheesburgare åt jag.
Blä vad äckligt det var xD hahaha, hatar typ mcdonalds.
Sen missade vi bussen bonde bussen som grå till Garphyttan.
Så vi fick vänta på nästa i hundra år xD .
Sen när vi kom fram så lekte vi lite med Alice,
gjorde mat och åt det, sen var det tv och fredags mys :D .
Så var vi uppe ett tag och prata och kollade tv.

LÖRDAG

Idag vaknade jag av att Alice låg och pratade och skrattade :P .
Så jag gick upp och satte mig med  henne, Mathilda och Robban.
Så satt vi där och prata med Alice. Så drog ja och Jossan ut med hundarna.
En lite lagom promenad, sen åt vi sjukt god frukost :D .
Senare kom mamma och pappa så fikade vi och satt å pratade .
Sen åkte vi hemmåt satte mig lite vid datorn sen skulle vi äta.
Efter maten cyklade jag till Turken och köpte godis å tidning åt min fulla granne!
Så har jag kollat på tv och kollat på kort när vi var små :D .
Har  precis ätit kvälls macka nu :) . Får se vad som händer ikväll!
PUSS PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh