HAN INTE SKRIVA IGÅR


Hej hej, han inte sitta vid datorn igår så skriver om Fredag idag.

Idag cyklade jag faktist till Praktiken ;P .
Vi hade en liten avskeds grej för det var min sista dag.
Men jag ska ju jobba där om 1 vecka.
Så vi åt bara glass ;D . EFter praktiken cykla jag mot stan.
Emelie tog ju studenten, fast jag såg henne inte =/ .
Så jävla mkt folk! Och jag kände hur sjuk jag börja bli.
Så drog jag upp på stan och köpte present till pappa,
och en koffta till mig. Så cykla jag hemmåt.
ocxh jag höll på att dö! Jag mådde så jävla dåligt.
Näsan var så jävla täpt, ont i bihålerna, hosta som fan, ont i halsen,
kötlarna i halsen var svullna och jag var sjukt seg och trött.
Sen äntlige kom jag hem och tog treo och la mig en stund.
Sen drog jag hem till Emelie och sa grattis och gav present.
Sen var det hem och äta middag med alla.
mamma,pappa,jossan,mathilda,robert,alice,tommy och grannen Conny.
Vi grillade kött occh sånt. Så satt vi ute och skratta och hade det skoj.
Sen på kvällen kom Jonas och Tessan från Stockhilm :)
Så gick jag och la mig tidigt ^^ , mådde så jävla dåligt.
PUSS!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh