MINA VÄSKOR


DET HÄR FINNS I MIN/MINA VÄSKA/VÄSKOR




* Mp3/Ipod
* Allergi tabletter
* Tändere
* Treo
* Halstabletter
* Plånbok
* P-piller
* Busskort
* Busslista
* Läppsyl
* Läppglans
* Spegel
* Solglasögon


Jag har ju olika saker i alla mina olika väskor.
Men jag flyttar över det viktigaste i väskan jag ska ha.
Tändare har jag i alla väskor, allergi tabletter har jag med i alla väskor och busslista.
Det jag flyttar runt är väl: Mp3/Ipod, Treo, Plånbok, Busskort, Solglasögon
och halstabletter. Halstabletter har jag fall jag håller på att få panik attack typ.
Det lugnar mig faktist. Låter helt cp men så är det ^^ .
Mobilen har jag såklart alltid med mig, men det håller jag oftast i ;) .
Kan inte lägga den i väskan, är rädd att tappa den eller någon ska ta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh