ONSDAG


Hej hej :) . Jag han inte skriva blogg igår :O .
Var upptagen hela dagen, kvällen och natten :P .
Jobbade i alla fall från 06:30 - 15:00 idag :) .
Sen drog jag och Jossan på möte på min nya skola!
Dom tog bara dit mig för jag är äldst xD ,
han ville säga att alla kommer vara sjukt omogna.
Speciellt killarna, så jag vet vad jag ger mig in på ;D .
Var väl hemma vid 17:00 tiden ;P . Då åt jag mat!
SJukt varmt är det idag :O , dör ju! Dog ännu mer på bussen.
DOm hade elementet på :O :O , DAAAAAAAAAAAH!!!!!
Fast jag somnade på bussen (A) Hahah ;P .
Kommer vara upptagen hela kvällen och natten.
PUSS PUSS!








JAG SOMNADE PÅ BUSSEN ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh