TISDAG


Hej hej :) . Idag jobbade jag från 07:30 - 15:30 .
SKönt att sluta tidigt idag :) , har vart så sjukt varmt också!
Bettan (en fröken) fyllde år idag så vi åt tårta och massa sånt.
Jag fick även min present idag, dom ville ge den idag istället för fredag.
Så fick jag ett gulligt kort :D . Sjukt fin klocka var det också!
Jag som tänkt att köpa en sån ^^ , coolt ju!
Har inte fixat klockan än som ni ser :P .
Ska in och fixa längden på den, har för smala armar (A) .
Efter praktiken har jag nördat datorn, hållt mig inne (A) .
Är ju solbränd så har ingen lust att va i solen!
Är solbränd på mina ögonlock så dom e svullna!
Kanske syns lite på bilden xD , försöker dölja dä ;P .
Har vart och cyklat lite nyss också, tänkte ta ett bad nu.
Ska väl försöka somna tidigt idag.
PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
sajmoneh